Aj, !!

Sitter här med väldens nackspärr som gör ont som... Vet inte vad jag ska beskriva det med!
Iaf så var pappas kompis är idag och vi typ åkte ut med båten och lite sånt ;)
Sen kollade jag på "I taket lyser stjärorna" den var jättebra, 10/10 poäng av mig :D
Den typ handlade om en tjej som var fjorton och ennes mamma hade cancer m.m typ grät hela tiden :(
Tack för alla kommentarer, blir jätteglad, svarar bara på frågor och sånt då jag inte kan svara på kommentarer (Vet ej vrf) Men iaf Så tjingeling ;)
Bild på min kille ;)<3
// >Filippa

Kommentarer
Postat av: Matilda

Hej ställ gärna en fråga i min frågestund, blir jätteglad isf! :D

2011-08-09 @ 21:29:49
URL: http://matildaochester.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0